Jakarta & Bandung

26 april 2017 - Braga, Indonesië

Na een tussenlanding in Kuala Lumpur zijn we na een uur doorgevlogen naar Jakarta. Wel weer opnieuw de security check moeten doorstaan en ja hoor, de flesjes water gingen de kliko in maar een flesje rode wijn hadden ze niet door hihi :)
Op Jakarta lang moeten wachten op de koffers van iedereen maar vervolgens om 19 uur naar ons hotel in de stad. 's avonds heerlijk gegeten aan een ronde tafel met draaitableau en zo kunnen genieten van alle gerechten. En daarna bekaf het bedje in het was 23 uur en bij jullie was het 18 uur.
Vanochtend om 6 uur eruit en om 6:30 het ontbijt en om 7:30 naar de oude haven van de Jakarta. Nou ja oud, dat zal best wel maar we zagen enkel en alleen oude vrachtschepen. Vervolgens naar de botanische tuin in Boger waar ook het presidentiële paleis is.
Daarna door na Badung, een kleine 150 kilometer waar we bijna 5 uur over hebben gedaan. De files hier zijn iets langer dan in NL. Zojuist opnieuw heerlijk gegeten met ons zessen (Klaas en Ruth, Leo en Willie)
Dit is het voor dit moment morgen wat meer over het hectische verkeer.
PS let niet op mijn taal- spelfouten. Ik tik het in één keer zonder te corrigeren. :p
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marcha van Haaften:
    26 april 2017
    Leuk om te lezen! Ik blijf jullie volgen :). Veel plezier nogmaals! Xxx vanuit het regenachtige Utrecht.