Snorkelen op Lembongan Island

7 mei 2017 - Kerobokan Kelod, Indonesië

Het snorkelen op een rif en het surfen is erg populair op Lembongan. Om 07:45 werden we opgehaald en zijn we naar de andere kant van het eiland gebracht. Hier liggen snelle boten met 5 of 6 buitenboordmotoren van ieder 200 pk. Later bleek waarom dat noodzakelijk was. De zee was namelijk ontzettend ruig en het klapte af en toe ontzettend hard op de golven. Het werd steeds stiller in het ruim van de boot en iedereen was blij dat na 30 minuten de reis voorbij was. Vervolgens in een klein bootje verder en hebben we gesnorkeld. Na het snorkelen een rit op de bananenboot, blijft lachen!
In de middag een rondtour gemaakt over het eiland en even lekker gezwommen. Daarna met de snelboot naar Bali terug, we hadden nu geluk, de zee was een stuk kalmer geworden. :)

1. Soest:
    7 mei 2017
    Brbrb bootreis. Maar avontuurlijk was het wel zo te lezen. Niks rustigs wat ik eerder dacht. Jullie hebben nog een behoorlijk programma. Geniet ervan he doeg, h