Dolfijnen & Makaken

5 mei 2017 - Kerobokan Kelod, Indonesië

Vanochtend om 6 uur vetrokken om de dolfijnen te bezoeken. Na een 20 minuten varen komen we op de plek aan waar ze vaak worden gespot. Ondertussen is er een ware vloot aan kleine bootjes ontstaan, op zoek naar flipper. Na 15 minuten te hebben gezocht, kwamen we ze tegen. Je moet wel snel met je camera zijn, ze zijn weer direct onderwater. Wel opnieuw erg leuk om mee te maken. Daarna de GitGit waterval en even gestopt bij de Makaken op de berg. Blijf wel bij ze uit de buurt, in ieder geval niet aaien. Ze worden gevoerd en weten precies hoe ze een flesje water moeten openen. De reis gaat verder naar de belangrijkste hindoe tempel van Bali, de Ulun Danu Beratan. Zo meteen lunchen en dan het laatste hotel van deze reis in Seminyak.
Om 17:30 gearriveerd in ons laatste hotel waar we 4 nachten zullen verblijven. Het is hier warm gebied met veel meer zonuren dan in de rest van Indonesië. Daarom is het hier heel populair bij westerlinge en backpackers, wordt vervolgd!

1. Soest:
    5 mei 2017
    Zo dat wordt wat rustiger aan en genieten , bijkomen van alle nieuwe indrukken !? Liefs h